AnnayakeMousse Nettoyante Cleansing Foam Fresh Softener освежаваща почистваща пяна за лице

Annayake Mousse Nettoyante Cleansing Foam Fresh Softener освежаваща почистваща пяна за лице
Annayake Mousse Nettoyante Cleansing Foam Fresh Softener освежаваща почистваща пяна за лице
100 мл.
57,10лв.

в наличност повече от 1 бр. | Код: ANN0018
1
Еконт
още утре сряда 8.12.2021 г.
Лично получаване
още утре сряда 8.12.2021 г.

Продуктът за почистване на лицето Annayake Mousse Nettoyante Cleansing Foam Fresh Softener е правилният избор за всекидневна грижа.

Характеристики:

  • хидратира в дълбочина
  • нежно и старателно измива цялото лице
  • приятно освежава

Начин на употреба:
Нанасяйте всяка сутрин и/или вечер върху влажно лице и разпенете. После изплакнете.

Пълен списък на съставките

AQUA (WATER), PALMITIC ACID, MYRISTIC ACID, GLYCERIN, LAURIC ACID, POTASSIUM HYDROXIDE, STEARIC ACID, MALTITOL, SORBITOL, PROPYLENE GLYCOL, CELLULOSE GUM, PARFUM (FRAGRANCE), ALCOHOL, ANGELICA ACUTILOBA ROOT EXTRACT, GLYCERIN/OXYBUTYLENE COPOLYMER STEARYL ETHER, HYDROGENATED RAPESEED OIL, HYDROXYPROPYLTRIMONIUM HYALURONATE, ARTEMISIA VULGARIS EXTRACT, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, TOCOPHEROL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE. Производителят носи отговорност за съставките на продукта. Препоръчваме да проверите списъка със съставките на продукта директно върху опаковката поради възможни промени.
Пълен текст

Характеристика

Консистенция
пяна
Тип кожа на лицето
смесена, суха
Ефект
почистване

Annayake, водеща японска марка за мода, козметика и не на последно място парфюми, споделяща със западния свят своя изискан японски подход към живота. Марката е придобила популярност по целия свят сред най-взискателните клиенти, поставящи акцент върху прецизността, финеса и оригиналността.

Марката Annayake е основана през 1988 година, но корените й датират от много по назад в миналото. Подходът на марката за развитието на всички продукти в действителност носи белезите на уважение към хилядолетната традиция на японската прецизност. В същото време Annayake винаги взема под внимание промените в начина на живот и очакванията на своите клиенти, и козметиката, парфюмите и другите продукти са перфектно съчетание на най-доброто от древната култура с най-новите тенденции и практики.

Първият парфюм Annayake е предложен на пазара през 2000 г. и днес асортиментът на марката включва две дузини уникални и съвършено съчетани аромати за мъже и жени. Над ароматните композиции, представляващи атрактивна среща на Изтока със Запада, са работили реномирани дизайнери на аромати като Lucas Sieuzac (Лукас Сюзак), Emilie Bevierre Coppermann (Емили Бивиер Коперман), Christophe Raynaud (Кристоф Рейно) и Martine Pallix (Мартин Паликс).

Annayake означава цяло ново измерение на аромата, основан на опита от успешното присъствие в света на козметиката, обрисуващ концепцията „цялостна красота“.