Annayake Ultratimeлифтинг серум за стягане на контура на лицето

Annayake Ultratime лифтинг серум за стягане на контура на лицето
Annayake Ultratime лифтинг серум за стягане на контура на лицето
Ново
30 мл.
115,90лв

Код: ANN00233 | в наличност повече от 4 бр.
1
Подарък за вас
Поръчайте продукти над 90 лв. и изберете подарък от кошницата: чорапи, портфейл или модна чанта. Не забравяйте, тази оферта е лимитирана и важи до изчерпване на количествата.
Подарък за вас
Подарък за вас
Подарък за вас
СПИДИ
вторник 10.12.2019 г.
Лично получаване
вторник 10.12.2019 г.
  • Описание на продукта
  • За марката
  • Оценка

Описание на продукта Annayake Ultratime
Характеристика

Серумът за лице Annayake Ultratime е препарат с високо съдържание на активни вещества. Благодарение на това той предоставя на вашата кожа най-луксозна грижа.

Характеристики:

  • укрепва контурите на лицето
  • придава на лицето стегнатост
  • възстановява еластичността на кожата

Начин на употреба:
С достатъчно количество от серума леко потупвайте с върховете на пръстите върху чистата кожа. Прилагайте върху лицето, шията и деколтето. Продължете със своята любима дневна/нощна грижа.

Характеристика

Тип кожа на лицето
бръчки и зряла кожа
Ефект
лифтинг и стягане, anti-age, подмладяване
Кога да се нанася
дневен и нощен

За марката Annayake

Annayake, водеща японска марка за мода, козметика и не на последно място парфюми, споделяща със западния свят своя изискан японски подход към живота. Марката е придобила популярност по целия свят сред най-взискателните клиенти, поставящи акцент върху прецизността, финеса и оригиналността.

Марката Annayake е основана през 1988 година, но корените й датират от много по назад в миналото. Подходът на марката за развитието на всички продукти в действителност носи белезите на уважение към хилядолетната традиция на японската прецизност. В същото време Annayake винаги взема под внимание промените в начина на живот и очакванията на своите клиенти, и козметиката, парфюмите и другите продукти са перфектно съчетание на най-доброто от древната култура с най-новите тенденции и практики.

Първият парфюм Annayake е предложен на пазара през 2000 г. и днес асортиментът на марката включва две дузини уникални и съвършено съчетани аромати за мъже и жени. Над ароматните композиции, представляващи атрактивна среща на Изтока със Запада, са работили реномирани дизайнери на аромати като Lucas Sieuzac (Лукас Сюзак), Emilie Bevierre Coppermann (Емили Бивиер Коперман), Christophe Raynaud (Кристоф Рейно) и Martine Pallix (Мартин Паликс).

Annayake означава цяло ново измерение на аромата, основан на опита от успешното присъствие в света на козметиката, обрисуващ концепцията „цялостна красота“.

Оценка Annayake Ultratime