Annayake Ultratimeлифтинг серум за стягане на контура на лицето

Annayake Ultratime лифтинг серум за стягане на контура на лицето
Annayake Ultratime лифтинг серум за стягане на контура на лицето
30 мл.
119,90лв

Код: ANN00233 | в наличност повече от 1 бр.
1
СПИДИ
вторник 9.06.2020 г.
Лично получаване
вторник 9.06.2020 г.

Описание на продукта Annayake Ultratime
Характеристика

Спечелете си съюзници в борбата с видимо увисналата кожа. Лифтинг серумът за стягане на контура на лицето Annayake Ultratime възстановява отслабените линии на лицето и се грижи за тяхното незабавно подсилване и дългосрочно укрепване.

Характеристики:

  • серум за стягане на лицето, брадичката, шията и други увредени части на лицето
  • действа активно при липса на жизненост на кожата
  • гарантира както незабавен, така и дълготраен ефект

Съставки:

  • екстракт от божур – има укрепващ ефект
  • екстракт от кудзу – възстановява колагена в кожата 

Начин за нанасяне:
Използвайте сутрин и вечер, преди да сложите хидратиращ крем, и нежно втрийте в кожата на лицето.

Характеристика

Тип кожа на лицето
бръчки и зряла кожа
Ефект
anti-age, повдигане, подсилване
Кога да се нанася
дневен и нощен

За марката Annayake

Annayake, водеща японска марка за мода, козметика и не на последно място парфюми, споделяща със западния свят своя изискан японски подход към живота. Марката е придобила популярност по целия свят сред най-взискателните клиенти, поставящи акцент върху прецизността, финеса и оригиналността.

Марката Annayake е основана през 1988 година, но корените й датират от много по назад в миналото. Подходът на марката за развитието на всички продукти в действителност носи белезите на уважение към хилядолетната традиция на японската прецизност. В същото време Annayake винаги взема под внимание промените в начина на живот и очакванията на своите клиенти, и козметиката, парфюмите и другите продукти са перфектно съчетание на най-доброто от древната култура с най-новите тенденции и практики.

Първият парфюм Annayake е предложен на пазара през 2000 г. и днес асортиментът на марката включва две дузини уникални и съвършено съчетани аромати за мъже и жени. Над ароматните композиции, представляващи атрактивна среща на Изтока със Запада, са работили реномирани дизайнери на аромати като Lucas Sieuzac (Лукас Сюзак), Emilie Bevierre Coppermann (Емили Бивиер Коперман), Christophe Raynaud (Кристоф Рейно) и Martine Pallix (Мартин Паликс).

Annayake означава цяло ново измерение на аромата, основан на опита от успешното присъствие в света на козметиката, обрисуващ концепцията „цялостна красота“.

Оценка Annayake Ultratime