AnnayakeExtrême Eye Contour Care стягащ крем за околоочната област

Annayake Extrême Eye Contour Care стягащ крем за околоочната област
Annayake Extrême Eye Contour Care стягащ крем за околоочната област
Препоръчителна цена на дребно
154,90лв.

Спестете 12%
15 мл.
135,90лв.

в наличност повече от 3 бр. | Код: ANN0054
1
Еконт
още утре сряда 8.12.2021 г.
Лично получаване
още утре сряда 8.12.2021 г.

Характеристики:

  • изглажда фините линии и леките бръчки
  • отстранява отоците и тъмните кръгове под очите
  • придава младежки вид около очите

Пълен списък на съставките

AQUA (WATER), SQUALANE, BUTYLENE GLYCOL, CETYL ETHYLHEXANOATE, GLYCERIN, DIMETHICONE, CETYL ALCOHOL, CETYL PALMITATE, SORBITAN STEARATE, TRILAURIN, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), PHYTOSTEARYL MACADAMIATE, PEG-150 STEARATE, BEHENYL ALCOHOL, ALCOHOL DENAT., STEARIC ACID, PETROLATUM, GLYCERIN/OXYBUTYLENE COPOLYMER STEARYL ETHER, METHYLPARABEN, PALMITIC ACID, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM HYDROXIDE, BUTYL- PARABEN, CARBOMER, LAURIC ACID, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSMARY) LEAF EXTRACT, MYRISTIC ACID, TOCOPHEROL, SODIUM ALGIN SULFATE, REHMANNIA CHINENSIS ROOT EXTRACT, PRUNUS PERSICA (PEACH) LEAF EXTRACT, HORDEUM VULGARE ROOT EXTRACT, ETHYLPARABEN. Производителят носи отговорност за съставките на продукта. Препоръчваме да проверите списъка със съставките на продукта директно върху опаковката поради възможни промени.
Пълен текст

Характеристика

Консистенция
крем
Тип кожа на лицето
за всеки тип кожа, бръчки и зряла кожа
Ефект
anti-age, подсилване
Слънцезащита
без SPF
Кога да се нанася
дневен и нощен

Annayake, водеща японска марка за мода, козметика и не на последно място парфюми, споделяща със западния свят своя изискан японски подход към живота. Марката е придобила популярност по целия свят сред най-взискателните клиенти, поставящи акцент върху прецизността, финеса и оригиналността.

Марката Annayake е основана през 1988 година, но корените й датират от много по назад в миналото. Подходът на марката за развитието на всички продукти в действителност носи белезите на уважение към хилядолетната традиция на японската прецизност. В същото време Annayake винаги взема под внимание промените в начина на живот и очакванията на своите клиенти, и козметиката, парфюмите и другите продукти са перфектно съчетание на най-доброто от древната култура с най-новите тенденции и практики.

Първият парфюм Annayake е предложен на пазара през 2000 г. и днес асортиментът на марката включва две дузини уникални и съвършено съчетани аромати за мъже и жени. Над ароматните композиции, представляващи атрактивна среща на Изтока със Запада, са работили реномирани дизайнери на аромати като Lucas Sieuzac (Лукас Сюзак), Emilie Bevierre Coppermann (Емили Бивиер Коперман), Christophe Raynaud (Кристоф Рейно) и Martine Pallix (Мартин Паликс).

Annayake означава цяло ново измерение на аромата, основан на опита от успешното присъствие в света на козметиката, обрисуващ концепцията „цялостна красота“.