AnnayakeBamboo Softener Cleansing Foam нежна почистваща пяна за лице

Annayake Bamboo Softener Cleansing Foam нежна почистваща пяна за лице
Annayake Bamboo Softener Cleansing Foam нежна почистваща пяна за лице
Препоръчителна цена на дребно
60,90лв.

Спестете 13%
150 мл.
52,90лв.

в наличност повече от 3 бр. | Код: ANN00372
1
СПИДИ
понеделник 13.12.2021 г.
Лично получаване
още утре петък 10.12.2021 г.

Продуктът за почистване на лицето Annayake Bamboo Softener Cleansing Foam е правилният избор за всекидневна грижа.

Характеристики:

  • нежно и старателно измива цялото лице
  • може да се ползва и за чувствителна кожа
  • приятно освежава

Начин на употреба:
Нанасяйте всяка сутрин и/или вечер върху влажно лице и разпенете. После изплакнете.

Пълен списък на съставките

AQUA (WATER), GLYCERIN, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM COCOYL APPLE AMINO ACIDS, PROPYLENE GLYCOL, PPG-26-BUTETH-26, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, SODIUM CHLORIDE, PARFUM (FRAGRANCE), HEXYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, COCONUT ACID, BUTYLENE GLYCOL, SODIUM SULFATE, LACTIC ACID, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, BAMBUSA VULGARIS WATER, 1,2-HEXANEDIOL, BAMBUSA VULGARIS SAP EXTRACT, PHYLLOSTACHYS PUBESCENS SHOOT BARK EXTRACT, ETHYLHEXYLGLYCERIN. Производителят носи отговорност за съставките на продукта. Препоръчваме да проверите списъка със съставките на продукта директно върху опаковката поради възможни промени.
Пълен текст

Характеристика

Консистенция
пяна
Тип кожа на лицето
чувствителна, за всеки тип кожа
Ефект
Хидратация, почистване, озаряване

Annayake, водеща японска марка за мода, козметика и не на последно място парфюми, споделяща със западния свят своя изискан японски подход към живота. Марката е придобила популярност по целия свят сред най-взискателните клиенти, поставящи акцент върху прецизността, финеса и оригиналността.

Марката Annayake е основана през 1988 година, но корените й датират от много по назад в миналото. Подходът на марката за развитието на всички продукти в действителност носи белезите на уважение към хилядолетната традиция на японската прецизност. В същото време Annayake винаги взема под внимание промените в начина на живот и очакванията на своите клиенти, и козметиката, парфюмите и другите продукти са перфектно съчетание на най-доброто от древната култура с най-новите тенденции и практики.

Първият парфюм Annayake е предложен на пазара през 2000 г. и днес асортиментът на марката включва две дузини уникални и съвършено съчетани аромати за мъже и жени. Над ароматните композиции, представляващи атрактивна среща на Изтока със Запада, са работили реномирани дизайнери на аромати като Lucas Sieuzac (Лукас Сюзак), Emilie Bevierre Coppermann (Емили Бивиер Коперман), Christophe Raynaud (Кристоф Рейно) и Martine Pallix (Мартин Паликс).

Annayake означава цяло ново измерение на аромата, основан на опита от успешното присъствие в света на козметиката, обрисуващ концепцията „цялостна красота“.