AnnayakeBalancing матиращ тоник за лице за смесена и мазна кожа

Annayake Balancing матиращ тоник за лице за смесена и мазна кожа
Annayake Balancing матиращ тоник за лице за смесена и мазна кожа
150 мл.

Този продукт не е в наличност | Код: ANN0192

Продуктът за почистване на лицето Annayake Balancing е правилният избор за всекидневна грижа.

Характеристики:

  • регулира образуването на себум
  • хидратира в дълбочина
  • прави кожата матова
  • нежно и старателно измива цялото лице

Пълен списък на съставките

AQUA (WATER), DIMETHICONE, PEG-8, ALCOHOL DENAT., GLYCERIN, PENTYLENE GLYCOL, BUTYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, POLYSILICONE-11, PHENOXYETHANOL, BUTYLENE GLYCOL, HYDROLYZED SOY PROTEIN, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, CHLORPHENESIN, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, XANTHAN GUM, PARFUM (FRAGRANCE), ISOHEXADECANE, SODIUM HYALURONATE, PANTHENOL, AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE, SORBITAN ISOSTEARATE, POLYSORBATE 60, TOCOPHERYL ACETATE, POLYSORBATE 80, POLYSORBATE 20, CITRIC ACID, LACTIC ACID, NASTURTIUM OFFICINALE EXTRACT, CITRUS LIMON (LEMON) FRUIT EXTRACT, ARCTIUM LAPPA ROOT EXTRACT, SALVIA OFFICINALIS (SAGE) LEAF EXTRACT, HEDERA HELIX (IVY) EXTRACT, SAPONARIA OFFICINALIS EXTRACT, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LINALOOL, CITRONELLOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LIMONENE. Производителят носи отговорност за съставките на продукта. Препоръчваме да проверите списъка със съставките на продукта директно върху опаковката поради възможни промени.
Пълен текст

Характеристика

Тип кожа на лицето
мазна, смесена
Ефект
матиране

Annayake, водеща японска марка за мода, козметика и не на последно място парфюми, споделяща със западния свят своя изискан японски подход към живота. Марката е придобила популярност по целия свят сред най-взискателните клиенти, поставящи акцент върху прецизността, финеса и оригиналността.

Марката Annayake е основана през 1988 година, но корените й датират от много по назад в миналото. Подходът на марката за развитието на всички продукти в действителност носи белезите на уважение към хилядолетната традиция на японската прецизност. В същото време Annayake винаги взема под внимание промените в начина на живот и очакванията на своите клиенти, и козметиката, парфюмите и другите продукти са перфектно съчетание на най-доброто от древната култура с най-новите тенденции и практики.

Първият парфюм Annayake е предложен на пазара през 2000 г. и днес асортиментът на марката включва две дузини уникални и съвършено съчетани аромати за мъже и жени. Над ароматните композиции, представляващи атрактивна среща на Изтока със Запада, са работили реномирани дизайнери на аромати като Lucas Sieuzac (Лукас Сюзак), Emilie Bevierre Coppermann (Емили Бивиер Коперман), Christophe Raynaud (Кристоф Рейно) и Martine Pallix (Мартин Паликс).

Annayake означава цяло ново измерение на аромата, основан на опита от успешното присъствие в света на козметиката, обрисуващ концепцията „цялостна красота“.